Compsporty montuja nowy walek Grundler Motorsport , trzeba by sprezareczke z ARL-a i jakies duze IC minimum tez z ARL-a albo Iveco lub jakis customowe rozwiazanie. Reszta chyba powinna starczyc.
Tymon, Ale jak celujesz w 200PS i/lub wiecej plus jakies 400-420Nm bo tyle, z tego zestawu wyjdzie to trzeba brac pod uwage, ze modyfikacji mechanicznych juz troche musi byc.
autorus, Skontaktuj sie z Compotami, po swietach - chyba beda w pracy, albo po nowym roku, to dowiesz sie wszystko co i jak.
BTW. Poszukalbym jeszcze na http://leonclub.pl/forum/ duzo Leonow ma wlasnie mody w okolice 190-200KM z bazy 130KM
Najpierw dobrze powinno się dotrzeć silnik, potem robic mody dość sukcesywnie by nie mieć problemów ze sprzeglem.
Wszystko to co opisali koledzy + zawieszenie i proponuje wieksze turbo niz od silnika ARL. Wtedy masz moc o jaką Ci chodzi, tylko uzywać jej trzeba z rozsądkiem by tłokiem po kolanach nie dostać. :twisted: :twisted: :lol:
Pozdrawiam i sukcesów w modyfikacjach życzę.
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
No i tu ciekawostka... Ostatnio dzwoniłem do CS i powiedziano mi, że nie polecają IC od IVECO, bo za mało wydajny... A taki IC jest po 300 zł, plus orurowanie... No i się trochę zdziwiłem...
Audi double BB ma ponad 200 koni ze 110 wiec z tym nie ma problemu ale jak juz koledzy pisali jest to wieksza zabawa wymiana wtrysków suszarka wydech IC zawieszenie oraz hamulce
wiecej info pod http://www.doubleb.pl/ oraz możesz jak maicroft do compotów jechać
djczas, Audi 2B, to VP i ma grubo ponad 200KM, ale uzyskane na pompie 12mm, ktora nie nadaje sie do codziennej jazdy, chyba, ze ktos rozrzad bedzie co 10kkm wymienial.
Staszek20vt, nie polecaja, bo oferuja swoje rozwiazanie za duzo wieksza kase. Jednak w praktyce u mnie IC od Iveco sprawdza sie bardzo dobrze. Zobaczymy jak bedzie po nastepnych modach, jednak mysle ze na poczatek i do mocy rzedu 180KM w zupelnosci wystarczy.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Tylko z modyfikacją wysyłają mnie do Bielska Białej, ale to daleko. Ja chcę w Wawie. Napisałem do Mastersa, ale teraz jest taki okres świąteczno noworoczny że nie ma pewnie czasu. Czy na takie wymiany jako kuubowicz tez mam u niego 20% zniżki?
Poczekam
Autorus
Ps. Oglądałem stronę leonków. Powiem wam że jest fajna, tylko jakiś podział mają dziwny, wolę nasz. Ale żeby się zapisać do klubu to trzeba wyskoczyć z kasy. Może to i dobrze. 8)
Autorus Co do modyfikacji to to jest Twoja decyzja, Masters zna się na rzeczy i moim skromnym zdaniem, niech on Ci dłubie w autku.
Chłopcy z BB również są pierwsza Liga.
Ja i tak polecałbym Ci Aliego, ale to Katowice...
Wiesz jak już jeden dłubie, to niech tak zostanie.( poźniej jakieś stresy żale itepe jak coś się wysra, np tłok uderzy Cię w kolano :lol
pozdrawiam
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Jedź tam, gdzie masz blisko, a wiem co mówię.................lepiej w razie draki miec kogoś w poblizu, kto Ci dłubał przy samochodzie, a poza tym mamy zimę i proponuję robić modyfikację na wiosnę :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
Ja tak troche OT: po co rownolegle z modyfikacja silnika modyfikowac hamulce? Octa ma je przeciez calkiem sensowne.
Poza tym podnoszenie mocy nie oznacza przeciez automatycznie jezdzenia z wyzszymi predkosciami niz przed modyfikacja.
Tak mnie jakos naszlo bo wiele razy jak gdzies byla mowa o podnoszeniu mocy to od razu poruszana byla kwestia hamulcow
Ja tak troche OT: po co rownolegle z modyfikacja silnika modyfikowac hamulce? Octa ma je przeciez calkiem sensowne.
Tak, Ci sie tylko wydaje. Ja po pierwszym programie seryjne hamulce zdarlem do blachy w 3000km. :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez polo81
Poza tym podnoszenie mocy nie oznacza przeciez automatycznie jezdzenia z wyzszymi predkosciami niz przed modyfikacja.
:rofl
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Zrob sobie z np. 100KM, nawet 150KM nie mowiac o 200KM i zobaczymy czy przez pierwszy miesiac nie bedziesz chcial killowac wszystkiego ze swiatel. :szeroki_usmiech
To po co podnosic moc?
Choc po pewnym czasie, faktycznie czlowiek spokojniej zaczyna jezdzic. Przynajmniej ja tak mam.
Jak glosi madre powiedzenie - "Nie sztuka jest sie szybko rozpedzic, ale sztuka jest sie szybko zatrzymac!"
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Ja tak troche OT: po co rownolegle z modyfikacja silnika modyfikowac hamulce? Octa ma je przeciez calkiem sensowne.
Poza tym podnoszenie mocy nie oznacza przeciez automatycznie jezdzenia z wyzszymi predkosciami niz przed modyfikacja.
Tak mnie jakos naszlo bo wiele razy jak gdzies byla mowa o podnoszeniu mocy to od razu poruszana byla kwestia hamulcow
Niestety co do hamulców to sie mylisz, auto 200 konne nie może mieć seryjnych hebli auta 110 lub 130 konnego.
Sam tego doświadczyłem, tarcze 280 niestety zawodziły i wcale nie trzeba było jeżdxić z max prędkościami i wątpię żeby jakikolwiek poważny tuner zrobił komukolwiek 200 km dla kierownika który temat zwiększenia sprawności hebli przy zwiększonej aż tak mocy uważa za banał.
A co do 200 km to mi brakuje jakieś 9, moze pokuszę sie o wałek GMS i przekroczymy magiczną barierę 2 z przodu.
No i takie autko o takim potencjale już nie chodzi o KM, ale Nm powyżej 400 są wielkim wrogiem napędu i sprzęgła, mam zmienione na nowe i po depnięciu przy około 2500obr na biegach powyżej 2 ki, następuje poślizg i kupa.
Tak że sprzęgła można by wymieniać co tydzień nieumiejętnie posługując się mocą.
FMIC i wieksza sprezarka wystarczy, zeby uzyskac zadowalajace efekty.
Pozniej to juz rzeznia i moim zdaniem, w takim aucie jak Octa, zbytek laski. Chyba, ze ktos ma takie hobby.
Masters FMIC-a Ci nie zalozy, bo tym sie nie zajmuje.
Jesli chodzi o heble - seryjne 288-ki dobrze sie spisuja i wyhamuja nawet 200-konne auto. Pytanie tylko ile razy z rzedu... :wink:
Hamowanie to ma byc przyjemnosc a nie walka o zycie. Wydajne hamulce moga dac tyle samo radochy z jazdy co kosmiczna moc. Natomiast kiepskie heble moga zepsuc całą tę przyjemnosc.
Calkowicie zgadzam sie co do sprzegla - rowniez slyszalem, ze niestety Octa ma je troche male dla tuningu >300KM.
Natomaist co do hamulcow... Nie moge sie zgodzic, a na pewno nie w 100%
Mam czasem przyjemnosc pojezdzic Octavka i jej calkowicie seryjne hamulce sa zadowalajace (no chyba, ze Elegance ma jakies inne tarcze niz reszta, ale nie sadze).
Z pewnoscia ich modyfikacja wyszlaby im na dobre i hamowalyby jeszcze lepiej, ale nie popadajmy w paranoje, ze te, ktore sa sa kiepskie.
A co do killowania spod swiatel - co do tego maja hamulce? Przeciez hamulce sa zwiazane tylko z predkoscia, KM i Nm nic do hamowania nie maja.
A jesli ktos zdziera seryjne "do blachy"... jest technika jazdy i Technika Jazdy
no offence
Natomaist co do hamulcow... Nie moge sie zgodzic, a na pewno nie w 100%
Mam czasem przyjemnosc pojezdzic Octavka i jej calkowicie seryjne hamulce sa zadowalajace (no chyba, ze Elegance ma jakies inne tarcze niz reszta, ale nie sadze).
Z tego zdjatka widac ze jezdziles 4x4 (chyba1,8T ) na moje auto z napedem na obie osie zwalnia szybciej ,ale to moze tylko moja teoria i odczucia z poprzedniego auta
Wielkosc hamulcy w ocie zalezy od silnika ,ja mam male tarcze 280mm i powiem tyle w mojej occie to hamulce sa dobre tylko do normalnej przepisowej jazdy :? wyhamuj 2-3 razy z duzej predkosci i hamulce gina zupelnie ,mozesz nie wiem ile gniesc pedal ,a auto praktycznie nie zwalnia :shock:
Zamieszczone przez polo81
A co do killowania spod swiatel - co do tego maja hamulce? Przeciez hamulce sa zwiazane tylko z predkoscia, KM i Nm nic do hamowania nie maja.
Maja i to duzo ,im szybciej sie rozpedzisz od siwatel do swiatel (KM & Nm) tym wieksza predkosc uzyskasz ,tym samym dluzsza drogie hamowania do nastepnych swiatel . Zaluzmy np. ze rozpedzasz sie z pod swiatel napewno po wyzej 120km/h i po chwili masz drugie swiatla i musisz sie zatrzymac ,ile tak swiatel przejedziesz pod rzad? na moje na seryjnych heblach nie duzo. :roll:
Ale faktycznie jezeli jezdzisz normalnie i wykorzystujesz swoja zdwojona moc tylko przy wyprzedzaniu to moze i na serii nie odczujesz tych kiepskich hamolcy. (ale watpie ze ktos 2 krotnie zwiekszy moc swojego auta tylko do tego :twisted: )
Ja jak zrobie tylko viruska to robie na 100% hamulce ,jak przy serii mnie nie zadowalaja to co powiedziec co bedzie przy lepszych osiagach.
A bezpieczenstwo to podstawa :!: :!: :!: :diabelski_usmiech
Komentarz